Oj oj oj!

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen här men jag har lite fullt upp! Med APU på vardagarna 7-16, åker hemifrån 5.50 och kommer hem 17.10 ungefär. Sen utöver det ska jag hinna göra skolarbete också. Och nu i helgen har jag varit på utbildning som varade fredagkväll och lördag. Också var lill-Isak här och då har man inte en lugn stund! Men jag lovar att så fort praktiken är över ska det bli som vanligt igen :)

Nu har i alla fall jag och mamma beställt från ellos, lite tråkigt att jag får de sakerna jag skulle kunna använda i slutet av April för att de inte var i lager. Alltså jeansen och toppen, det som kommer inom 5-7 dagar för att det var i lager är en bikini och ett par tygskor som det nog kommer dröja ett tag innan jag kan använda :P I alla fall bikinin.

Ha det bra så ska jag försöka uppdatera nån gång till veckan! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0