The old days.

Det är sjukt kul att kolla på gamla bilder!

Tjejkväll hos Micka :)


Haha, jag Nils och Amanda sjukt slitna på konfaläger i Jäckvik.
Finns otroligt många bilder därifrån!


Skolavslutning i åttan med flickorna :)
(det regnade ute därav min fina oplatta lugg :P)


Lundströms barna vid Eiffeltornet :)


Min fina lilla kampfisk Simulmin.


Besök på älgfarmen, här med den söta älgen som lät jättegulligt när man kliade den.
Finns en film också med hur den låter.


Kom som du inte är-dag i nian :P Nils och Niklas som tanter!


Storasyster och lillasyster, eller hur var det nu? :)
Och många många fler! Och Ida, den där filmen
jag berättade att jag sett igår. Det går inte att
låta bli att skratta när man ser den!


Kommentarer
Postat av: Ida

Och lägg INTE ut den! För då får du inte komma hit längre!!!!

2010-02-08 @ 12:37:58
Postat av: Ellen

Sv: Haha näe jag har inte tänkt lägga ut den, så elak ska jag inte vara!

2010-02-08 @ 13:19:09
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0