Världens bästa affär!

Japp, som rubriken säger. Jag gjorde världens bästa affär idag!
Skulle ju få välja ett par nya skor för att de andra hade gått sönder.
Så jag och mamma for till Ånäset för att jag skulle se om jag kunde
hitta några nya. Hittade ett par som jag bestämde mig för som kostade
595 kr och de jag hade haft innan kostade 900 kr men jag visste ju inte
om jag typ skulle få pengar tillbaka då eller om jag bara fick vara
glad över att jag fick ett par nya. Fortsatte kolla runt lite i affären och hittade
ett till par som jag gärna också skulle vilja ha för 450 kr men tänkte att jag
måste behärska mig. Så jag gick till kassan och visade upp kvittot för de
gamla skorna för 900 kr och hon i kassan säger: "Ja, då blir det ju pengar
tillbaka då"
Då frågade jag om jag kunde ta ett till par skor istället och
betala mellanskillnaden och det kunde jag ju såklart göra! Så jag fick två
par splitternya skor + innersulor för 184 kr! :D Kan det bli bättre?
And here they are:


Kommentarer
Postat av: Micka

A-W-E-S-O-M-E!

2010-02-28 @ 13:33:58
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan bara hålla med Micka!!

2010-02-28 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0