I brist på fantasi..

Jaa, har inte så mycket fantasi när det gäller vad jag ska skriva om så jag tänkte göra en sån där grej man gör när man har tråkigt och inte har nåt annat att göra.

Hur mycket svensk är du?

[ ] Ditt efternamn slutar på -son-
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[x] Du känner någon(utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[ ] I din familj är ni 2 barn
[x] Du bor i villa
[ ] Du bor i en tätort
[/] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[x] Dina föräldrar har gift sig.
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars.
[ ] Din mamma heter Anna.
[x] Din familj har/hade en Volvo (nu räknade jag traktorn)
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[x] Du har varit i Grekland
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[ ] Ingen av dina föräldrar röker
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan
[ ] Du har husdjur
[x] Du får vecko/månadspeng (studiebidrag?)
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[ ] Du äter på Mc Donalds ibland
[x] Du följer Melodifestivalen
[/] Du älskar köttbullar (älskar vet jag inte, men gillar!)

totalt: 15
multiplicera antalet kryss med 3 så får du fram så mkt svensk du är i procent!

45% svensk var jag tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0