I'm so proud.

Efter dagens middag var Isak väldigt sugen på chips och han tänkte fara på ica och köpa det. Han övertalade mig att följa med och jag förstod ju att det skulle sluta med att jag skulle köpa något. Och jag hade rätt, jag bestämde mig för en påse djungelvrål som kostade 8 kr. Jag gick fram till kassan och betalade med en tia och skulle ju då få två enkronor tillbaka. När han tar upp enkronorna ser jag i ögonvrån att en av dem är en sån där cool ny randig enkrona! Jag blir överlycklig och säger till Isak på väg ut från ica "Den här ska jag visa mamma!". Det var definitivt dagens höjdpunkt!



Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Landhström

Old.

2010-01-10 @ 19:14:53
Postat av: Micka

Vad är det för spec? :O

2010-01-10 @ 19:15:59
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0