Det röda guldet.

Jag hade en underbar kväll igår! :) Allt var som bara så bra :)
Kom hem typ vid halv två och då ringde jag Micka och uppdaterade
henne på det senaste vilket betyder att jag nog somnade vid halv tre.
Tror ni inte att jag vaknade vid åtta i morse ändå, ibland är jag inte riktigt klok.
Hur som helst så tänkte jag visa vad mamma har gjort nu på morgonen.
Vi råkar ju ha rätt mycket jordgubbar nu, tog ju med mig några liter till
Ånäset igår och lämnade ändå kvar några liter hemma också.
Och i fredags bjöd vi ju över grannarna för att vi inte skulle orka äta upp allt själv.
Här har ni mästerverket:


Hon gjorde alltså en tårta till vägkyrkan idag, med massa hemplockade jordgubbar!
Men saken är den att...


.. Vi har minst lika mycket kvar!
Någon frivillig?


Kommentarer
Postat av: Erica

Mycket frivillig :D

2010-07-19 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0