Sportlovsläger i Bygdsiljum!

Börjar med att säga att jag inte kommer lägga
ut några bilder på barnen där det syns vilka
de är ifall det skulle ogillas av dem eller föräldrarna.

I alla fall, på lördagen åkte vi ledare till bygdsiljum
tidigare än barnen för att göra i ordning och sådär.
Det gick rätt snabbt så jag, Micka, David och Hampus
flummade.. rätt mycket :P Humorn var på topp!

Ellen med hjärtat i halsgropen!


Hjärtklappning ^^ Som sagt, humorn var på topp :P
Såhär såg i alla fall schemat för lägret ut:


Och matsedeln:


Yrkesskadad eller vad ska man säga?
Elsäkerheten var då inte prioriterad..


Godismängden före lägret:


Efter lägret:


Självklart var det åkning i backen:




Och den fina lägergården till det överkomliga priset :)



Härligt läger måste jag säga :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! KLockrent med hjärtat i halsgropen, nu vet du vad du ska ha den där halsgropen du kan göra till! :) Och vet du en sjuk grej...jag blev typ sugen på att åka när jag såg backen, så rita ett kors i taket!

2010-03-09 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0