Mycket skit får man ta.

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen här,
jag har bara så mycket att göra nu och då är det bloggen som får bli lidande.
Har många känslor som bara är undantryckta för tillfället,
tänkte inte dela med mig av alla dem här men en frustration ska
ni få ta del av. En kommentar av en klasskompis som sas får någon vecka
sen. Han sa det till några andra klasskamrater och Erica råkade höra
vad han sa utan att han visste om det. Han sa något i stil med:

"Kvinnor ska inte hålla på med el, de ska stå i köket och laga mat."

Förstår ni min frustration?
Mycket skit får man ta. Mer än vad man klarar av egentligen.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lasse

INTE JAG IALLAFALL! HELT SÄKERT!

2010-05-24 @ 23:41:36
Postat av: Ida

*#%*slj#'h*fv=?"91us¤ Vilket betyder ungefär INTE OKEJ! Men inte lika vältaligt...

2010-05-24 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0