Nu MÅSTE jag köpa en sån :P

Gick in på Telia idag för att byta abonnemang till mobilen.
Gick fram till försäljaren och sa att jag ville ha Telia max 25
och Mobilsurf Alltid. Och då sa han att om jag skulle binda mig
till det i ett år skulle det bara kosta 98kr/mån istället för 128kr/mån
och det lät ju bra så jag gick med på det. Då frågade han mig vad
jag hade för mobil.. Lite skamsen tog jag upp min fina SE w760
men var snabb på att säga att jag funderade på att skaffa en ny.
Då sa han att i och med att jag band mig i ett år skulle jag få
mobiltillbehör för 400 kr, så jag frågade om han hade något till
HTC Hero. Han sa att den var lite för ny för att de skulle ha fått
in så många tillbehör, men jag gick i alla fall därifrån med
ett nytt abonnemang, ett nytt minneskort till HTC Hero och
ett "softcase" till HTC Hero. Lyckat kanske man ska kalla det, eller?

Kommentarer
Postat av: Landström

Du kan ju alltid sno en!

2010-05-10 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0