Veckan kunde inte ha börjat bättre!

Började dagen med körlektion, själv tyckte jag
att det gick rätt bra. Sen satte jag mig vid trafikdatorerna
och gjorde lite teori, första fasen gjord!

Sen gjorde jag även dagens goda gärning då! En av lärarna
hade ont i huvudet och de hade ingen värktablett på skolan så
han frågade ifall nån av oss som satt där inne som hade
en tablett. Och det hade jag! Så jag gav den till honom
och som tack fick jag en tia! :D

Fick veta att jag fick MVG i kursen Projekt och företagande!
Fick MVG- på talet jag höll på svenskan (för typ 17 veckor sen)
Och bara de som har rester måste komma på svenskan på
onsdag vilket innebär att jag är ledig då!
Också fick jag VG på yrkesmannaskapsprovet, som sagt;
veckan kunde inte ha börjat bättre :D

Nu återstår bara mattelektionen av den här dagen, får
se ifall vi får tillbaka det provet idag också. Men det
är nog bara önsketänkande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0