What a day.

Domedagen. Tre prov stod på agendan.

Började med matteprov, derivering etc.
Gick nog hyfsat ändå, hade kunnat gå bättre.

Näst på tur var Kraftelektronikprov, både svårare
och lättare än vad jag trodde. Gick nog också
hyfsat men det hade också kunnat gå bättre ^^

Sist men absolut inte minst var Samhällskunskapsprovet.
Statsskick var ämnet. Sex G-frågor, skrev på alla men
var ändå lite osäker på någon fråga. Tre VG-frågor
där man bara behövde skriva på två av dem men
jag skrev ändå på alla tre för att öka mina chanser.
Tre MVG-frågor, behövde bara skriva på två.
Skrev på två men besvarade inte riktigt alla
frågeställningar. Men åtta A4-sidor blev det i alla fall.
Så lön för mödan förväntar jag mig!

Sen hade jag sjuklig tur, hade skrivit klart provet
ungefär 15.15 och bussen går 15.25 så jag tänkte att
om jag snabbar mig så hinner jag! För annars måste jag
ta 16.15-bussen och då hinner jag inte äta innan jag börjar jobba.
Så jag skyndade mig till skåpet och tog mina grejer och gick iväg.
Ett tips, högklackat är inte optimalt när man ska skynda sig.
Hursomhelst så när jag kom till busstationen var klockan 15.24
och bussen gick från fyran så jag började gå dit och ser bussen
åka iväg. Skit, tänkte jag. Men.. helt plötsligt stannar bussen
och en kille hoppar ur den och springer in på busstationen igen
för han har glömt något, så jag sprang ut och hann med bussen ändå!
Så himla tur!

Så som ni kanske förstår sitter jag på jobbet nu, fram till nio ikväll.
Jobbar även lördag och söndag.. men det gör egentligen inte så mycket.
Vet ni varför? Inget mer prov!!!!! :D :D

Herregud vilket tråkigt inlägg.. men så får det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0