Kalenderflickan.

Idag var det ju fotografering för en hästkalender. Så jag följde med
Linnea till Umeå som modell. Fick en supersnygg sminkning och bäst av
allt var ju hårförlängningen! Det är bara att fortsätta spara...
Jag ber om ursäkt för den suddiga bilden.


När sminkningarna och piffet var klart åkte vi till Hörnefors för
att fotograferas med de fina islandshästarna. Såhär såg jag ut:


Jag hade alltså på mig farmors brudklänning, polokrage, pälsmössa
och ett par benvärmare på armarna. Och som sagt var jag barfota
på de första bilderna. Men nu har jag fått tillbaka värmen ^^
Sjukt kul var det i alla fall! Hästarna var superfina och hade väldigt
gulliga namn som Ture och Birger. Nu återstår det bara att se om
någon av "mina bilder" blir utvalda till att vara med i kalendern.

Allt tack till Linnea!
Som sminkade, fixade håret m m. och tog med mig överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad roligt! Jag vill också!!!

2010-10-31 @ 20:44:16
Postat av: Annelie

Förlängning från mitt jobb då!!;)

2010-10-31 @ 21:24:11
URL: http://alovgren.blogg.se/
Postat av: Erica

Galet va olik dig du blev me långhåre :D du passa i de :D

2010-10-31 @ 21:24:54
Postat av: Micka

SÅ FRIGGIN' SNYGG DU ÄR KVINNA!!! Du måste nästan prova spara ut håret, det var sjukt fint!

2010-11-01 @ 12:02:45
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0