Det är frågan..

Jag borde avstå från att träna tills jag har blivit frisk...
Men jag vill int! Det är ju kul! Och imorgon är det första
gympan för terminen också har jag ju styrketräning både
på tisdag och på fredag. Och det behövs ju också, jag har
ju blivit så lat nu när jag har egen bil och allt. Och det blir ju
fika allt för ofta! Jag. Måste. Träna.
Men.. min förkylning blir ju som inte bättre av det.. Jag råkade
ju träna med feber i tisdags också, inte alltför bra.
Vilket dilemma! Att träna eller inte träna, det är frågan..?


Kommentarer
Postat av: Landström

Det behövs inte, du är ju så hiskelens muskulös!

2010-09-12 @ 16:47:20
Postat av: Linnea

Du får garanterat dras med förkylningen längre OM du tränar.. Det är värt det att låta bli!

2010-09-13 @ 20:20:23
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0