"Era mammor!!"

På styrketräningen idag efter att alla hade gjort klart träningsprogrammet flummade
vi med balansbrädor. I videon nedan ser ni ungefär hur balansbrädorna såg ut. 
Vi körde dock inte med innebandyklubbor men ni förstår grejen. Man ska alltså gunga 
från sida till sida och fortfarande hålla balansen, det var apsvårt! Det flög människor 
och balansbrädor lite här och var i gymmet där ett tag. Sen började några få lite koll 
på hur man skulle göra. Christoffer lyckades då hålla balansen i några sekunder och 
medans han balanserade skrek han: "Era mammor! Era mammor! Era mammor!" 
Och vi andra blev sååå ägda! ..Eller? :P Kul var det då i alla fall. Tyckte jag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det roliga var att jag inte alls tänkte att det var på din skola utan på Gympan på måndagar. Jag såg alla tanterna framför mig och tänkte herreminje vad farligt, lårbenshalsar (typ) som flyger och ben som bryts när "tanterna" vinglar omkring. Haha!

2010-09-28 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0