Inspiration.

Igårkvällen gav mig många tankar på balen, med tanke på att jag
hade Idas balklänning på mig var ju inte det så konstigt. Det kommer
bilder så småningom, I promise! Så, har nu suttit och kollat på balklänningar.
Och jag har ju som funderat på att ha temat "Rockabilly" på min utstyrsel.
Några klänningsförslag kommer här:

Ja, också håret förstås!

Lite överdrivet kanske... Eller??
Nämen, nåt coolt med håret i alla fall.
Också riktigt röda läppar, stora "eyelinervingar"
och lösögonfransar. Kan det bli nåt eller?

Kommentarer
Postat av: Ida

Roligt, det är precis den stilen jag skulle ha på en balklänning om jag gick på bal nu :) inte med prickar, men den modellen!

2010-09-25 @ 15:22:30
Postat av: Linnea

Låter bra, men jag håller med Ida, utan prickar, kör lite mer klassiskt!!

Jag börjar fila på makeupen och frisyren då;) Då har jag ett tag på mig!! För jag tar ju förgivet att jag får göra det!

2010-09-25 @ 15:26:10
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag menade mer att jag inte skulle ha prickar, Ellen kan ju lätt ha det tycker jag, antagligen skulle jag har kört på något mönster eller något skirt tyg med broderier över ett enfärgat tyg om jag skaffade en klänning! Kul kul kul :) Jag kanske iofs ska gå på höst- eller vårbal...

2010-09-25 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0