Cuts and bruises.

Bland de två snyggast sakerna jag har gjort i veckan är först det här
vackra blåmärket på utsidan av min överarm. Det var jättesvårt att ta
kort på och man ser inte allvarligheten på bilden, det ser värre ut på
i verkligheten. Det är som avlångt och går snett uppåt. Har ingen
aning om hur jag har lyckats åstadkomma detta mästerverk.


Jag har blåmärken typ hela underarmarna och benen också, supersnyggt!

Sen igår måste jag ha varit ovanligt klantig för jag lyckades skära mig tre
gånger innan förmiddagsfikat. De två första gångerna var liksom "Oj, jag blöder
någonstans.. Hur gick det till?" Men den tredje gången kände jag när jag gjorde det
och det var inte skönt vill jag säga dig! Och då började det blöda så pass att jag
var tvungen att gå till baracken och ta mig ett plåster. Sen hade jag plåstret
hela dagen tills jag kom hem och då tog jag av det och då hade såret gått
ihop litegrann. (Kanske kletat ihop av blodet) Men när vi började städa
undan efter middagen gick det upp igen och det ser inte mycket ut
för världen men skönt var/är det då inte.


Om man tittar noga kan man se en hudflik som ligger där mitt i såret och
om jag skulle ta bort den skulle det vara ett sånt där fint sår som man kan
"öppna" och "stänga". Jättemysigt! Så nu har jag plåster igen.. vilket kändes
lite jobbigt eftersom jag inte kan logga in på datorn med mitt fingeravtryck då,
tills jag kom på att jag hade scannat vänster pekfinger också, vilken lycka!

Åh, vilket underbart och informativt inlägg. Jag ber om ursäkt om du är
rädd för sår och blod. Men det är från och med nu min vardag tydligen!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag läste Cuts and Biceps.. då jag tittade på den översta bilden :P

2011-08-06 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0