Knit.

Vad var det jag skulle sticka där jag behövde en hjälpsticka, undrar ni?
Nä, okej. Det gör ni säkert inte. Men mamma gjorde det och jag får i alla
fall något att blogga om.


Det ska bli ett flätat pannband! Dock hade jag för lite garn med mig
hem till Junkboda i helgen så det blev inte färdigt. Får färdigställa det
någon kväll i veckan då. Men någon vanlig nål har jag ju inte heller så
sy ihop det får väl vänta till helgen då..

Någon som vill ha ett turkost eller mörkgrönt flätat pannband? ^^


Kommentarer
Postat av: Micka

Det såg ju hur krångligt ut som helst att sticka! :O Skulle gärna vilja se det på dig när det är klart bara för att få en uppfattning om hur det blir. ^^

2011-12-12 @ 15:23:30
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0