Mitt 2011

Tänkte nu att när året håller på att ta slut kan jag ju passa
på att göra en sammanfattning på saker som har hänt.

♦ Jag var på min första begravning någonsin.
♦ Jag köpte en onepiece.
♦ Jag dansade zumba en termin.
♦ Min bil gökade.
♦ Min bil slutade göka efter en tripp till verkstan.
♦ Församlingen spelade in fyra tv-gudstjänster varav en som jag var med i.
♦ Jag var lägerledare på sportlovet med Ester.
♦ Jag och resten av klassen gjorde ECY-cup och kom på 24:e plats.
♦ Jag var på The Studio med Erica.
♦ Jag vann tio sorters lakrits.
♦ Jag var på glassmässa.
♦ Jag skrev högskoleprovet.
♦ Jag trodde att jag skulle bli blodgivare men det visade sig att jag hade för dåligt blodvärde.
♦ Jag hade fyra veckors praktik på SCA via Delta.
♦ Jag och Christoffer körde genom en biltvätt med takluckan lite öppen.
♦ Jag sjöng solo för första gången på mååånga år.
♦ Jag var på läger i samband med församlingens 90-årsfirande.
♦ Jag, Gustav, Mikaela och David bojkottade balen.
♦ Jag var på sommargala.
♦ Jag tog studenten.
♦ Jag köpte en dator.
♦ Jag solade mycket och var sjukt brun i början av sommaren.
♦ Jag var på lappis.
♦ Jag slutade jobba på telecenter och började jobba på Delta.
♦ Min bil var trasig ungefär hela sommaren.
♦ Jag och Gustav firade ett år tillsammans.
♦ Jag följde med familjen Larsson till Norge.
♦ Jag flyttade hemifrån.
♦ Jag antog uppdraget att vara cellgruppsledare.
♦ Jag och Christoffer provade på ju-jutsu.
♦ ...och curling!
♦ Vi hade modevisning på tingshuset i Ånäset i samband med Fyndets tioårsjubileum.
♦ Jag köpte en gitarr.
♦ Jag och Ida gjorde ett pepparkaksrymdskepp.

Det var väl ungefär det!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är stolt över att jag fick vara med på listan. Och vilket spännande och händelserikt år du har haft! :)

2011-12-29 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0