Hjälp mig.

Jag insåg just att nästa tisdag är det den 15 Februari. Det innebär
att senast nästa tisdag måste jag bestämma mig om högskoleprovet
och vad jag ska söka för utbildning! ..och hur jag gör det. Kanske måste
boka en tid hos SYOn ändå.. Lite sent påtänkt kanske men jag trodde
att jag hade mer tid. Nä, om du har något tips om hur/vad jag ska
tänka på så är det bara att säga till. Jag behöver all hjälp jag kan få!


Detta är alltså ifall jag nu inte skulle få jobb efter studenten.

Update: Min syster Ida ringde just och lugnade ner mig. På flera
punkter! T.ex. så hade jag läst fel, kurserna och programmen behöver
jag inte söka förrän den 15 April! Så det känns ju rätt lugnt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0