Två problem.

Ja, som rubriken säger så har jag två problem orsakade av en
väldigt trevlig grej, nämligen att Erica bjöd med mig på sminkning,
styling och fotografering på The Studio i slutet av Mars! Så taggad!

Problem ett:

Vad i hela världen ska jag ha på mig?
Man ska, om jag inte minns fel, ha med sig tre klädombyten.
Ge mig tips på vad jag kan ha på mig! Jag kanske kan lägga upp
några förslag som jag har sen kan du få säga vad du tycker?

Problem två:
Väl där på The Studio ska man skriva upp namn och telefonnummer
till personer som man tror kan vara intresserade av att bli stylade och
fotograferade där. Men jag vet inte vilka jag ska skriva upp!

Jag har dock en idé!
Om du är intresserad så kommenterar du på det här inlägget
och skriver ditt namn och telefonnummer så skriver jag upp dig
på listan. Om du inte känner dig bekväm med att skriva ut
numret här så skicka ett mail till mig: [email protected]

Deal?

Go!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kläder har du väl i mängd och parti..

Försök tänka att det är lite olika outfits, nån med lång ärm, nån med kort ärm, färgglad vs. svart osv! För att få mer variation på bilderna!

Om Sandra Lundholm eller Louise Brage sminkar nån av er så hälsa från mig:)

Skriv inte upp mig:P

2011-02-04 @ 22:51:08
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Linnéa Karlsson

Jag vill jättegärna bli uppskriven :]

Linnéa Karlsson

073-0403256

2011-02-05 @ 11:08:28
URL: http://linneakarlsson.blogspot.com
Postat av: sandran.

Men whooot? Jag skrev ju vääärsta långa kommentaren här åt dig för någon dag sedan, som tydligen försvann!? Men SUCK!



Hahah, whatever! Snabbt sammanfattat skrev jag att du ska se till att outfitsen inte liknar varann för mycket, som Linnea sa, eftersom du ju ombes att ta med olika outfits för att få variation på bilderna. Så kirra variation, så du inte ångrar dig efteråt :)



Och lägg gärna upp förslag här på bloggen, så kan vi rösta ;)



Och om det inte hade varit så dyrt hade jag nappat :)

2011-02-10 @ 10:54:52
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0