Sagan om Ellen på plastgrejen.

I natt vaknade jag ungefär vid fyra-tiden. Jag låg på mage och kände att
det var något som typ.. stacks och kliades på magen. Så jag kände efter och
där på lakanet kändes det som att det satt fast något stickigt. Jag försökte
ta bort det men.. det satt som fast. Försökte klösa och klösa men det
gick inte! Då kom jag på den briljanta idén att det kanske låg
under lakanet. Och så var det!

Vad var det då som låg under lakanet?
Jo, det var en sån där liten plastgrej som prislappar på
kläder brukar hänga i. Se bilden nedan. Men alltså.. Hur i
hela världen har den hamnat i min säng?!
Och under lakanet dessutom..

Och att jag ens kände den.. Jag är typ som prinsessan på ärten!
Ja, fast.. En Ellen på en liten plastgrej på ett lakan iställer för en
prinsessa på en ärta och flera madrasser. Men annars, en exakt kopia!


Jag känner att intresseklubben antecknar flitigt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0