Jag har kommit in!

Och ja, jag har kommit in på basåret i höst! Nu behövdes ju inte det
eftersom jag har fått jobb på Delta men ändå. Jag kom ju in i alla fall,
tror dock inte att det var så hård konkurrens. Och hur går det med
lägenhetssökandet? Tjaa.. det kunde gå bättre. Har inte fått svar
på något av breven jag har skickat, hoppas det vänder snart!

Har i alla fall bestämt mig för att börja se en ny tv-serie som heter
Miranda. Så nu har jag något att göra på kvällarna när det inte går något
bra på tv, för den serien kan man nämligen se på youtube. Här. <-Länk.
Jag har inte hunnit se nåt avsnitt än mså jag vet inte om det är bra men
jag har hört från säkra källor att det ska vara väldigt roligt!

Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0