Om mig.

Om du inte känner mig får du kanske lära känna mig nu.
(Jag har inget bättre för mig att göra på jobbet)

Namn
: Ellen Jasmine Lundström
Piercingar: Tjaa.. om hål i öronen räknas så har jag två hål och ett igenväxt.
Tatueringar: Nope. Men man vet aldrig vad som händer i framtiden.
Längd: Typ 176 cm.
Skostorlek: 40, vilket är väldigt bra när det är sko-rea för alla andra tjejer har ju typ 38-39!
Hårfärg: Brun.
Fräknar: Nedu.

Kär? Well.. JA! Galet!
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja alltså för tillfället önskar jag att jag kunde få en lägenhet i Umeå men om jag fick välja av alla ställen på jorden skulle jag välja något mer exotiskt och varmt ställe.
Tycker du att du är attraktiv? Det kommer och går, som för alla I guess. Men helheten gillar jag faktiskt för det mesta! Det är bara småsaker som jag kan gå och störa mig på.
Dricker du? Inte alkohol men annat som typ mjölk, vatten, saft och läsk dricker jag för fulla muggar! (haha..)
Använder du droger? Eh, nej.
Röker du? Återigen nej. Står verkligen inte ut med lukten och dessutom så är det inte bra för kroppen så varför göra det liksom?
Vad är du rädd för? Jag brukar intala mig själv att jag inte är typ mörkrädd och höjdrädd men innerst inne är jag nog det ändå. Och spindlar är heller ingen favvo. Och så är jag rädd för att inte kunna få barn, för det vill jag så gärna ha!

Senaste...
Filmen du hyrde
? Jadu, vad hette den då.. 13 eller 15 eller något hette den. (och efter att ha kollat imdb kan jag konstatera att den hette 13)
Filmen du köpte? Det var nog förra sommaren då jag köpte fyra filmer samtidigt. The Holiday, Clockwork Orange, Edward Scissorhands och Sex and the City.
Låten du hörde: Ehm.. "Gul gul gul är vår undervattningsbåt" med Rummel och Rabalder. Det är roligast om jag inte förklarar detta.
Personen du ringde? Det står att det är Hampus men jag har inget minne av att jag har ringt honom och samtalet varade bara i 0 sekunder så.. Annars var det Gustav.
Personen som ringde dig? Andreas B, för att höra om vi kunde byta pass idag ^^

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Ja, det har jag väl gjort.
Gråtit över en flicka? Jadu, det har jag säkert också gjort!
Ljugit för någon? Vem har inte gjort det?
Träffat någon från internet IRL? Inte vad jag kan minnas.

Antal...
Gånger du vart kär
? Alltså.. förälskad har jag nog varit några gånger men riktigt kär kan jag nog bara säga att jag har varit (och är) en gång. Ledtråd: Gustav.
Tjejer du kysst? 0.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag har inte räknat. Men några gånger torde det väl vara! Har till exempel varit med på Dagens fråga i VK en gång då de frågade om betygssystemet i skolan ^^

Pålägg som gäller: För tillfället brukar jag köra på smör, ost och skinka. Men jag gillar många fler pålägg!

Senaste...
Personen du fick e-mail av? Högskoleantagningen som ville att jag skulle kolla om jag har kommit in på sökt utbildning.
Personen du fick sms av? Gustav ^^

Vad har du på dig? En top med 3/4-ärmar och brunt zebramönster köpt på Myrorna, ett par ljusa jeans från Ginatricot (som jag har spillt kiwifruktsaft på..) och svarta sockar som det står underbar på undersidan köpta på twilfit. Ja, och underkläder såklart.
Vad är du allergisk mot? Jag är känslig mot nickel och allergisk mot särskrivningar (så allergisk att jag nog är en "ihopskrivare")
Var har du ont? Lite på öronen för att jag har headsetet på mig men annars ingenstans typ.
Använder du hårspray? Om jag sätter upp håret och det måste hållas på plats, ja.
Salt eller socker? Om jag bara får välja en så väljer jag nog faktiskt salt. Skulle inte sitta helt fel med chips nu faktiskt!
Vad dansar du till? Musik! Och ibland inte till musik. När jag känner för det helt enkelt. Men inte så ofta så att folk ser..
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad där jag har varit tre gånger varav en gång då jag var ett år gammal. Det är en stor men ganska fin stad men rätt så stressig! Dock så har de mycket och bra shopping ;)
Göteborg är... ? Ett ställe jag skulle vilja fara till. Tror att jag skulle föredra Göteborg framför Stockholm faktiskt. Och jag har ju faktiskt varken besökt Gröna Lund eller Liseberg och det känns ju som ett måste!
Kan du sjunga? Jodå, nog kan jag väl det. Jag har inte så bra självförtroende när det gäller det men Gustav försöker coacha mig och jag försöker bli bättre!

Så, lite onödig information om mig så att intresseklubben inte
slutar läsa min blogg. Frågan är ju om nån ens orkar läsa det här ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia Koistinen Edlund

Jag orkade läsa det :D och är också allergisk mot sär skrivningar (haha). Skapar också nya ord och fraser för att slippa se dem. Fin blogg :)

2011-07-21 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0