Dressed for success?

Jag har inte varit på stan och kollat på kläder på jag vet inte hur länge. Igår
var inget undantag! Däremot hade jag fått en liten katalog från bonprix som jag
började kolla igenom. Och där hittade jag en del snygga saker! Jag försökte charma
mamma och säga att vi borde beställa men hon var svårflörtad. Men hon började
beskriva ett linne hon skulle vilja ha och se vad som finns i katalogen om inte
precis ett sådant linne! Så det blir nog kanske att beställa därifrån. Kulkul!
Det här har jag funderat på att beställa:


En strandklänning! Fast troligtvis i en annan färg, typ röd. Och de där
"flärparna" som hänger där framme kan också knytas bakom nacken.


En riktigt snygg och somrig klänning! Kommer dock aldrig kunna
bestämma vilken färg jag ska beställa. Alla var så himla fina.


En annan strandklänning.


Ännu en klänning. Antingen i den här färgen eller i turkost.


Och till sist, en leopardmönstrad tunika.

Det var många klänningar, jag undrar om jag ens skulle använda dem..
 Men de ser ju himla fina ut i alla fall! En skulle jag nog kunna köpa i alla fall
och se om jag blir bättre på "att bära klänning-fronten".

Vad tycks? Är jag helt ute och cyklar?


Kommentarer
Postat av: Gurvas

Hur var det här med att använda kläderna du har? Eller bara köpa det du skulle använda ganska ofta! ^^

2011-06-06 @ 20:46:35
Postat av: Ellen

Sv: Hihi (a)

2011-06-08 @ 17:52:48
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0