Den kommer smygandes.

Har varit och köpt lite julstämning på coop.


Så att jag och Gustav kan ha lite julmys på tisdag.
Köpte även mandariner (eller var det clementiner?) och
pepparkakor vet ni ju att jag har sen tidigare. Så med lite
tända ljus ska nog känslan infinna sig!

Jag köpte även en sådan här:


Nu längtar jag alltså bara till den första December så att jag får
öppna den första luckan. Jag må vara 19 år men på insidan är jag bara
som ett litet barn. Kanske som ett litet barn på julafton till och med.



Bara regnet utanför kunde bytas ut mot snö skulle det vara perfekt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Eller tänk om det var satsumas! Mysigt med julmys :)

2011-11-20 @ 20:43:40
Postat av: Anonym

eller de kanske va Satsumas? :P

2011-11-20 @ 20:46:05
Postat av: Micka

ÅÅH! CHOKLADKALENDRAR IN MY <3!!

2011-11-21 @ 10:57:10
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Det fina med att vara 19, eller 55, är att man har alla åldrar fram till den i sej. Alltså är det helt ok att vara ett barn och gilla chokladkalendrar t.ex.

2011-11-23 @ 09:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0