Big bag.

Idag tror jag att jag slog något slags rekord i största påse jag
har fått när jag har köpt något. Om jag bar den med armen helt
utsträckt släpade den i marken. Tror du mig inte?

 
Vad är det då för stort jag har köpt som behöver en sådan påse?


Jo, två snygga kuddar från Indiska!


Jag försöker så smått få lägenheten att kännas lite mer som min egen.
Det är ganska tomt på väggarna och hyllorna just nu, men det kommer!

Och jag handlade lite på clas ohlson också, bland annat den här karaffen.


Och underlägget fick jag i inflyttningspresent av mamma och pappa igår.
Ja, jag fick fyra underlägg alltså (och ugnsformar) ^^
Köpta på Ica Maxi för den som undrar!


Kommentarer
Postat av: Micka

Fina kuddar!! Väldigt "Ellen-iga". ;D

2011-09-27 @ 07:38:34
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0