Steg för steg.

Som sagt så försöker jag så smått försöka göra lägenheten lite mer "Ellen-ig"
och det projektet har jag pysslat lite med idag. Jag fick sluta lite tidigare så jag
passade på att svänga förbi på expo. (Var för övrigt inte helt hundra på hur jag
skulle hitta dit men det gjorde jag! Tillbaka till stan var det dock svårare..)

Såå.. vi börjar med en före-bild på delen i lägenheten som ska bli förvandlad.


Stökigt och fint. Här var alltså vad jag köpte för att åtgärda detta.



Much better, don't you think?
Sen köpte jag även en gästhandduk att ha inne på toan:


Så nu har ni gäster något att torka er på! Ja, händerna alltså.
Annars får ni använda toapapperet.

I studentpresent fick jag presentkort på Önska så efter att jag hade ätit
middag gick jag förbi där och hittade något som jag blev väldigt förtjust i!
Och som jag faktiskt har tittat på förut men inte sett någon anledning till
att köpa. Men så här såg i alla fall hyllan ut före:


Och här är vad jag köpte:

Resultatet:


Jag vet, hyllan är väldigt kal fortfarande. Men jag ska ta med skålen jag
fick när jag fyllde år
 hit när jag far hem i helgen. Den tror jag kan passa 
bra där! Märks det förresten vilken färg jag är svag för? Jag menar, kuddarna, 
underläggen, burkarna.. bloggen. Ja, jag kanske gillar turkost och petrolfärgat. 

Nu till nästa fråga. Vad ska jag ha i mina nyinköpta burkar?
Jag har funderat på typ kakor men frågan är hur bra de håller
sig i rumstemperatur. Någon som vet eller har ett bättre förslag?


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, så sjukt fina burkar Ellen! Avundsjuk! En av mina fin-burkar fick vara magisk matteburk idag, eleverna var otroligt fascinerade hela vägen tills vi verkligen skulle börja räkna, då blev det tråkigare, hehe...

2011-09-29 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0