För ett år sedan..

För precis ett år sedan började jag jobba på delta. Fick massa verktyg, information, skrev på papper och hämtade ut kläder. Och satte för första gången min fot på Umeå C och började bekanta mig med Magnus. Känns ofattbart, både som att det har gått mer tid men ibland som att det har gått mindre.
 
 
Och nog har det väl hänt en del sedan dess. Jag har till exempel flyttat hemifrån och till och med hunnit bo på två ställen och jag har övergått från att vara lärling till att vara förstaårsmontör. Kan väl fortfarande ändå inte säga att jag är säker på att jag vill vara elektriker men under tiden jag försöker lista ut något annat är det ett bra jobb! Är i alla fall väldigt tacksam för mitt jobb på många sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0