Ledande montör?

Förra veckan var Magnus (vår ledande montör) på semester i Egypten. Det var då jag och Anders som delade ansvaret istället för honom. Men jag har varit på Umeå C betydligt längre än Anders så överlag har jag lite bättre koll på det mesta. Och på fredagen var jag ensam om ansvaret då Anders opererade handleden. Då ringde min projektledare och frågade hur det gick för oss och hur det hade gått under veckan. Han frågade även hur det såg utan kommande vecka och jag svarade precis som det var och försökte vara så utförlig jag bara kunde. Och han svarade med att skämta lite om att jag skulle kunna ta över efter Magnus nu. Sen sa han (tydligen lite mer seriöst) att han snart skulle skriva upp mig på ledande montörslistan. Jag skrattade bara man han påstod att det nog inte var så länge kvar!
 
Vad hände liksom? Jag har jobbat på delta i lite mer än ett år, varav nio månader var min lärlingstid. Och min projektledare tycker redan att jag ska bli ledande montör. Det här bådar gott. Han hade dessutom skickat ett mail till Magnus idag där han skrev att jag hade klarat ledande montörs-jobbet med bravur förra veckan.
 
Happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0