Dagen.

Idag hann jag gå på stan en liten stund! Vi slutade lite tidigare idag för
att vi har jobbat över några andra dagar. Så jag gick och köpte de där byxorna
som ni ser i det tidigare inlägget. Köpte även två nya linnen och ett nytt body butter.
Har även hunnit vara och träna. Provade ett nytt pass idag, Just Dance heter det.
Och jag hade nog underskattat passet, troligen eftersom att det beskrivs som
"enkelt och lekfullt" på hemsidan. Och visst var det väl det. Men jag hade
inte väntat mig sån här träningsvärk i benen redan nu! Så jag är
positivt överraskad.

Efter att ha duschat bort all svett testade jag mitt nya body butter
med doft av choklad och sen dess har jag suttit och chillat vid datorn 
och luktat på mig själv. Luktar så fruktansvärt gott!

Nu måste jag bara skärpa mig nån kväll nästa vecka så att
jag tar tag i dammsugning och torkning av golv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0