Smakråd.

Jag har inte shoppat kläder sen mellandagarna och jag börjar känna ett
sug efter något nytt. Var därför ner på stan en stund idag (typ en kvart hann
jag med) och även fast det var så pass kort tid hittade jag något jag fastnade
lite för. Men jag känner att jag faktiskt måste be om smakråd först. Det
var ett par leggings med hög midja och dragkedja baktill. I färgen
mintgrön/turkos.


Så ser de ut framtill, fanns tyvärr ingen bild på baksidan men det 
är den som är snyggast! Tänk baksidan med vanliga bakfickor och i mitten
en guldig dragkedja. Så frågorna är väl då..

Är de snygga?

Är färgen för mycket? För de finns i andra lite diskretare kulörter.

Är de värda 299 kr?


Hittade annars två snygga skjortor, även de åt det turkosa hållet.
Märks det att det är min favoritfärg eller? Köpte dock ingen av dem.
Ska ta mig lite mera tid någon dag för att titta på kläder.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är exakt samma modell som mina svarta byxor, du vet? Sjukt bra modell tycker jag! Och du kan absolut köra på turkosa, passar bra till våren! :)

2012-02-27 @ 20:55:32
Postat av: Ellen Lundström

Sv: Ja, det var väl det jag tänkte! De är ju dessutom väldigt snygga :)

Ja, nu lutar det väldigt mycket åt att jag köper dem!

2012-02-27 @ 21:36:09
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gör't! :)

2012-02-27 @ 22:54:45
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Köp dem, skitsnygga!!!

2012-02-28 @ 08:10:24
Postat av: Micka

DO ET!

2012-02-28 @ 09:17:46
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Med alla de kommentarerna har du väl redan handlat. Färgen blir man glad av. Med rätt skjorta eller tröja upptill så är det helt ok med färgen.

2012-02-29 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0