2 Januari, 2012

Idag fyller min lillebror arton år. Min lillebror. Arton år. ARTON!
Det känns faktiskt ganska sjukt. Han ska ju vara liten. Men.. han har
väl blivit stor han med. Och jag kan nog inte tänka mig hur länge han har
väntat på just den här dagen. Dagen då han blir myndig och äntligen kan ta
 körkortet. Och jag skulle inte tro att det dröjer länge tills han har det
där lilla kortet i handen. Mamma och pappa kommer väl aldrig
se glimten av honom då han har fått det.

Lilla lillebror ♥ Grattis på födelsedagen önskar lilla storasyster!



Det får duga med en bild på födelsedagstårtan mamma gjorde igår
för känner jag min lillebror rätt vill han inte synas på bild här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0