Cruiser.

Idag gick jag till Ica Bågen för att hämta ut paketet som jag fick avin på
igår. När de plockade fram paketet tyckte jag att det såg hemskt stort ut för
att innehålla två ynka sminkväskor. Och när jag sen lyfte det tyckte jag även
att det vägde väl mycket för två sminkväskor. Eller vad säger ni?
Ser det ut som ett paket med sminkväskor i?




Hur som helst så öppnade jag paketet och då gick det upp ett ljus för mig.
Jag väntade inte bara på ett paket med sminkväskor, utan även ett paket med
en cruiser som Gustav har beställt. Då förstod jag storleken och tyngden på paketet!



Men ja.. vi väntar ju fortfarande på väskorna då. Men vi slipper
ju betala den saftiga postförskottskostnaden i alla fall!
Tycker bara lite synd om Gustav..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0