Plötsligt händer det.

Igårkväll var en helt vanlig söndagkväll. Trodde jag, ja. Den var
det ungefär tills klockan var 20:54 då min bästa vän Mikaela ringde.
Jag svarade och hon frågade vad jag gjorde för något och vad jag
svarade då är inte relevant för historien (och heller inte intressant).
Men efter att ha svarat frågade jag detsamma och hennes svar
var till en början lite försiktigt och trevande men sedan kom
det. Vad det var får ni läsa om på hennes blogg, fälla en
tår och förslagsvis gratulera henne till ♥

Jag är så glad och jag kan föreställa mig att de är tusen gånger gladare!


Kommentarer
Postat av: bästis.

Men du ÄR ju bara för söt! Älskar dig gumman!

2012-03-20 @ 14:55:12
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0