Reading.

Idag var jag på Myrorna, min tanke var först att jag skulle hitta några
billiga kläder eller skor men jag var som inte i rätt mood för att stå och
bläddra igenom alla kläder. Jag gick därför bort till där det fanns böcker
och började kika bland titlarna. Det var sjukt längesedan jag läste en bok.
Egentligen gillar jag att läsa väldigt mycket! Men jag har legat av mig de
senaste åren. Så jag tänkte att jag kanske kunde hitta något som var
lite lättsamt. Och det gjorde jag! En bok som heter:
"Det bästa ur: Jesus på McDonald's och Gud hör bön(d)er"
Det kändes som något lagom att börja med.

I övrigt längtar jag galet mycket till helgen. Jag och Gustav ska
nämligen åka till Piteå och hälsa på en kompis och se SMASK och 
säkert göra massa annat trevligt. Handlade en "färdkostsgodispåse"
till oss på coop igår, de hade extrapris så jag tänkte att jag skulle
passa på. Nu gäller det bara att låta bli den där himla påsen tills
på fredag.. Men det ska nog gå bra!

Något mer jag längtar efter är alla beställningar jag gjort på sistone.
Väntar på två saker från ebay, varav en är till mig (och Mikaela) och den
andra är en liten överraskningspresent. Och så har jag och Mikaela beställt
smink från ELF som också väldigt gärna får komma typ.. igår.


Dags att läsa lite!


Kommentarer
Postat av: Micka

Sminkleveransen har flyttats fram till nu på fredag!! :D

2012-03-20 @ 15:09:49
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Den som läser en bok blir klok!!

2012-03-20 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0