Beslutet.

Nu är det bestämt. Jag stannar hemma i helgen och flyttar :) Och det känns väldigt skönt att det blev så!

Då lär jag ju hinna flytta in, flytta ut och förhoppningsvis hinna en bit av städningen! Hade varit jobbigt att behöva göra det på kvällarna efter jobbet. Och så får jag ju vara med Gustav! Han ska faktiskt snart komma hit, sitter och väntar på att han ska skicka sms om att de är klara med att repa så att jag kan sätta igång middagen, allt är förberett!

Har inte träffat honom sen i lördags och det känns som en evighet, tycker han kan komma nu!


Kommentarer
Postat av: ewa

Lycka till med allt i helgen. Det blir säkert trevligt i din nya lya. Och du, om du inte hinner få upp någon lampa i helgen så är det ljust nästan hela dygnet runt nu. Härligt!

2012-06-01 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0