Första lasset.

Jaha, då var helgen slut då. Den gick ju alldeles för fort! Men det kanske
var bra, för i veckan blir det att smått börja med inflyttningen i nya lägenheten.
Har faktiskt redan varit förbi med lite grejer men det lär nog bli några varv till.. Det
blev lite kaos här i lägenheten nu när jag började plocka ihop mina grejer och så lär
det väl vara nu i veckan och säkert lite nästa vecka också. Men i helgen är det i
alla fall tänkt att mamma och pappa kör in säng, köksbord och stolar. Jag
kommer ju vara i Saxnäs på personalresa med Delta så jag kan tyvärr
inte hjälpa till. Just nu känns det faktiskt som att jag hellre skulle
stanna hemma i helgen och flytta. Men men, Saxnäs blir nog
bra det med.

Hur som helst så kommer nog mamma och tittar på lägenheten imorgon- eller på
tisdagkväll. Och så ska vi fara på expo och handla sådant som jag behöver. Så det
blir nog kul! Känner dock hur jag har svårt att hantera kaos när jag är mitt upp i det.
Jag vill helst att allt ska hända på en gång och att saker och ting ska bli klara typ direkt.
Så det kan nog bli några jobbiga veckor framöver när inte allt är  helt klart. Men
det ska nog lösa sig!

Första lasset med grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0