Longboard.


Sitter och tittar på longboards och cruisers på ebay och tänker fortfarande
"Vad hände?". Och jag vet inte hur många gånger jag sa "När vi far till stan imorgon"
igår när jag egentligen syftade på lördag då vi ska till stan. Längtar i alla fall
sjukt mycket till lördag! Först blir det lite gående på stan för att hitta en tröja
till Gustav och kolla lite på brädor. Sen är det ju kulturnatta så vi ska
lyssna på bygdeboys och så ska Gustav sjunga. Sen beger vi oss till
Davids lägenhet där vi ska.. ja, jag vet inte riktigt vad vi ska göra
men jag vet att det kommer bli nice!

How about eating some Ben&Jerry's? (Vet att Mikaela är med på den punkten i alla fall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0