Måndagskväll.

Idag efter jobbet kom mamma och Isak in till stan och de följde mig med ett litet flyttlass till nya lägenheten. Sen åkte vi till expo och handlade de mest nödvändiga grejerna, och nu tror jag faktiskt att jag har det mesta ur, ja.. Småsakssynpunkt eller vad man nu ska säga. Så det som saknas är säng, bord och stolar men det kommer ju in i helgen. Och någon fler möbel att ställa i vardags-/sovrummet.

Efter att ha varit på expo åkte vi tillbaka mot lägenheten och åt på Taormina (restaurangen som ligger i samma hus). Efter middagen gick vi upp i lägenheten igen och började packa upp grejer och mamma var en ängel och diskade upp alla grejer, underbart! Jag har med andra ord haft en ovanligt bra måndagskväll!

Och ja, ni ser på bilden nedan vad Isak gjorde för något.

Och förlåt om jag tjatar om lägenheten hela tiden men det blir nog bättre bara jag får flytta in så!


Kommentarer
Postat av: Ida

Isak gör ju bara det han brukar göra ;) ligga på golvet helt enkelt!

2012-05-28 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0