Redo för sommar.

När jag fyllde år fick jag både några presentkort och lite pengar. Så
idag efter jobbet gick jag ner på stan för att unna mig lite saker.


Av Body Shop hade jag fått ett presenkort (Man får det om man är medlem,
medlemsavgiften är 100 kr och när man fyller år får man ett presentkort på
100 kr, värt!) Så det blev en handkräm från body shop.


Av syskonen Mellberg fick jag ett Umeå C-presentkort som man alltså kan lösa
in på väääldigt många affärer här i stan. Det blev Gina Tricot till slut. En söt topp till
sommaren (på bilden ser ni baksidan på den) och ett halsband.


Och lite pengar hade jag ju också fått, för en del av dem köpte jag denna t-shirt
på Monki. Men jag tror jag ska göra som Gustav brukar göra med många av hans
t-shirtar - Klippa sönder den! Nämen, jag skulle vilja klippa till den så att halsringningen
blir lite bredare, skulle bli mycket finare. Men det blir rådgivning med mamma först!

För pengarna som återstår ska jag försöka hitta ett par nya träningsskor :)

Tack för bidragen till mitt shoppingberoende ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har också en sån t-shirt fast den som fanns i gul/orange, hur snygg modell som helst!!

Klipp inte sönder den :P

faaaaan jag vill inte ha köpstopp, jag vill ha en till sån tshirt! Skönaste ever!!

Kram spammaren

2012-05-02 @ 21:58:44
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0