Träningsskorna.

Som sagt så var jag ju på stan igår. Hade ett ärende där men när jag gick hemifrån tänkte jag "Jag ska nog bara gå förbi stadium och kolla om skorna jag har kollat på finns i rätt storlek". Så jag gick dit, skorna fanns inte framme i min storlek och expediten var upptagen så jag provade några andra skor under tiden. Sen kom han fram till mig och frågade om jag ville ha hjälp. Och jag frågade om skorna jag hade kollat på fanns i min storlek, det gjorde de inte. Men han sa att han hade sett mig testa några andra skor och så började han prata om de olika modellerna och han plockade fram massa storlekar och helt plötsligt stod jag där med ett par andra skor som jag inte hade tänkt köpa egentligen. Men jag bestämde mig för ett par i alla fall. Då kom jag på att jag hade rabattkortet hemma så jag sprang hem och hämtade det så jag skulle få 20% rabatt på köpet. Så skorna nedan fick jag köpa för 799 kr!
De är ju inte så som jag hade tänkt att de skulle vara, men jag tror att jag hade fastnat i hur jag ville att de skulle se ut, inte hur de skulle kännas. Så jag tror att jag har gjort ett bra val då de här var väldigt sköna! Och nog är de snygga också, bara väldigt rosa ;)

Och så gick det när jag bara snabbt skulle ner på stan och göra ett ärende! Det ärendet blev då lite stressigt men jag hoppas att jag hann göra det jag skulle göra i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0