Lägenheten.

Tog mig en tur till den nya lägenheten på longboarden. Väldigt
skön kväll att longboarda på och väldigt bra väg för det också!

Pass opp! Här kommer en bildbomb från lägenheten.
Vi börjar med rummet som kommer agera sovrum/vardagsrum.


Utsikten från fönstret.

Och vi fortsätter med köket.


Där skymtar ni hallen också, tog inga fler bilder på den.


Utsikten från det fönstret.


Och till sist, toaletten.


Och allt är så nytt att det sitter instruktioner och lappar överallt.


Och igår när mamma började fråga ut mig om hur lägenheten såg ut
blev jag ju såklart väldigt tveksam. Vilken färg var det på luckorna i köket
egentligen? Fanns det en städskrubb? Men en fråga som jag visste svaret
på var vad det var för sorts eluttag. Yrkesskadad? Jag? Nää..
Och det var ju dessutom inte någon fråga som mamma ställde.

Eljo Renova, om någon undrar.
Men.. där har ni den! Kan ni förstå att jag inte ville säga nej eller?
Det är till och med mjukstängande kökslådor, haha! Och ja, det är väldigt
svårt att ta kort på rum, det är så svårt att få med allt. Men
jag gjorde mitt bästa, only for you.

Kommentarer
Postat av: ewa

Ser ju jättefint ut. Nytt, rent och städat. Grattis, den lägenheten är du värd.Säj till om du behöver någon gammal begagnad pryl.Det finns en del bortstoppat på Galgbacken farm, men det torde det väl göra på Junkboda farm också.

2012-05-25 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0