Drömmar alltså.

Idag har det minsann varit kallt och rått hela dagen. När jag kom hem värmde jag risvärmaren, tog på mig tjocksockarna och satte mig under filten och så har jag suttit sen dess! Ganska skönt faktiskt, och varm har jag blivit. Och tre avsnitt av desperate housewives har jag hunnit se.. 
 
På tal om risvärmaren drömde jag om den en natt förra veckan. Jag brukar nämligen värma den och lägga den i sängen för att det ska bli varmt och mysigt där. Då drömde jag alltså att jag vaknade och sängen hade börjat smälta för att risvärmaren var så varm. Och yttertyget på risvärmaren hade också börjat smälta, så i drömmen tog jag av yttertyget och la ner det och värmaren på golvet. När jag sedan vaknade på morgonen tittade jag ner på golvet och vad ligger där om inte risvärmaren med yttertyget bredvid. Lustigt!
 
Nä, nu ska jag se ännu ett avsnitt av DH och sticka lite till, ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, coolt!!

2012-10-16 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0