Dörrn.

När jag lämnade lägenheten i morse såg dörren ut så här:
 
När jag kom hem såg den ut så här:
 
 
De har bytt ytterdörrar i kvarteret så nu har jag en säkerhetsdörr. Den ska skydda mot brand och inbrottstjuvar bättre och den ska inte släppa in lika mycket ljud från trapphuset. Kan redan nu säga att den inte släpper in lika mycket ljud, vilket ju är skönt! Hoppas bara att jag ska behöva slippa få veta om den hjälper mot brand och stöld.
 
När dörrbytarna ändå var hos mig bad jag dem att ta bort innerdörren i min hall, så nu känns den ju rent stor, härligt! Fick dock lite extrajobb när jag kom hem då det hade dammat en del när de bytte dörren, men nu är det då nystädat här och det är ju inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0