Bilen.

Uppdatering om bilen:
I onsdags kom pappa och Isak in till stan och tog sig an bilen. Efter många om och men kom de sig in i den men kunde inte få ur backen så de fick, på rekommendation av verkstan, ringa en bärgningsbil. Den bärgade bilen till verkstan igen där de har pysslat lite mer med den. Jag ringde dem idag och de sa att de hade fixat den så att den ska gå att köra nu och att samma sak inte ska hända igen. Så efter jobbet fick jag skjuts av en kollega till verkstan där jag fick hämta bilen igen (och lämna fakturan för bärgningen). Och denna gång fungerade den hela vägen hem och även när jag parkerade och stängde av, peppar peppar! Nu hoppas vi bara att detta ska vara det sista krånglet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0