Som när man var liten.

Ikväll har jag och pappa varit på informationsmöte om ombildning till bostadsrätt då de tänker ombilda huset där jag bor. Så pappa kom in till stan för att äta med mig. När jag stod och lagade mat plingade det på dörren och jag förstod ju att det var pappa. Tyckte dock att det var lite konstigt att han inte bara öppnade dörren och steg in. Så jag gick till hallen och öppnade och där stod pappa med en cykel bredvid sig och sa: "Grattis på födelsedagen i förskott!"
 
Jag hade alltså, för några veckor sedan när mamma och pappa frågade vad jag önskade mig i födelsedagspresent, sagt att jag önskade mig en cykel. Redan då kände jag mig som ett litet barn. För det känns som att det är när man är liten som man önskar sig en cykel när man fyller år. Och se, jag fick en cykel också! En röd en. När vi då hade ätit middag var jag ju tvungen att gå ut och testa den. Tog en sväng runt huset, som sagt, precis som när man var liten.
 
 
Så nu kan jag ta mig överallt, snabbt och utan bil - mycket bra! Stort tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0