Blues.

Minns ni att jag gav en liten sneak-peak på kommande inredningsprojekt?
Tjaa, än är det inte färdigt men jag har kommit en bit på väg i alla fall.
 
 
Flaskor i blått/turkost och klart glas i olika former pryder nu fönsterbrädan i köket. Men fler flaskor får plats så jag ska hålla ögonen öppna. Alla flaskor hittills är köpta på second hand (fyndet, pingstkyrkans second hand i Umeå, röda korset) förutom en som jag köpt på lagerhaus och en som jag fått av mamma.
 
Och ni ser de vågiga flaskorna där till vänster, de har jag fyllt med snäckskal och stenar som jag plockade när vi var i Grekland för.. 12(?) år sedan. Kan fota dem en annan dag och visa.
 
Men så börjar det se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0