Uppdatering.

Igår köpte jag en ny mascara för den jag har haft har fällt så fruktansvärt så jag har blivit svart under ögonen på knappt en timme. Då när jag kom hem igår testade jag den, tyckte mycket om den redan när jag tog på den. Senare på kvällen tog jag mig ett step dance-pass. Och mascaran höll genom det!! Det är sjukt bra betyg. Ni fattar inte hur mycket jag svettas på ett sådant pass. 
 
Nåja, imorgon blir det att jobba ute. Ett tag i alla fall, beroende på hur bra det går för oss. Vi ska på Umeå C och fixa litegranna. 

En liten uppdatering innan jag snart sticker iväg på cellgrupp. Ses!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad köpte du för mascara då?
Man kan inte bara skriva att man köpt en bra mascara och sen inte skriva vad den heter!!!

Sen måste man skriva vilken den dåliga var också:P
Så ska jag en vacker dag tipsa om bra prisvärda sminkpenslar;)

Svar: Max factor Clump Defy var det jag köpte nu som var bra! Och den dåliga var Mineral Infused Mascara från ELF.
Ellen Lundström

2013-02-12 @ 19:01:42
Postat av: Jossan

eller hur, vilken mascara är det?

Svar: Max factor Clump Defy :)
Ellen Lundström

2013-02-13 @ 07:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0