Firande.

Idag har vi firat kära mor som fyller 50 år. Jag tog mina systrar och min fästman och åkte in till min lägenhet där vi gjorde i ordning innan mamma, pappa och Isak skulle komma. Vi bakade muffins, gjorde frosting och ställde fram en massa dekorationer så att vi alla fick dekorera några muffins när alla hade anlänt.
 
 
Födelsedagsbarnet fick paket.
 
 
Och dessa två firar 30 årig bröllopsdag om ungefär en månad.
 
 
Sen blev det lite frågesport.
 
 
Efter det begav vi oss till Skeppsvik där vi åt oss mätta och lite till på fruktansvärt god påskbuffé. Sen rullade vi till Junkboda där jag tog fram spelet "Ryktet går" som beskrivs som viskleken på papper. Det ledde till många skratt kan jag säga!
Exempel på ord som blev lite tokiga:
Elefantsnabel - snabelskalle - snabeldödskalle - dödskallesnabel
Zoo - Mördarbjörn - (något jag inte minns) - drakflygare
Fågelspindel - sparvspindel
 
Och sist blev det lite mys med ost och kex. Men en dag fylld med skratt har vi haft i alla fall. Väldigt härligt! Och en stor kontrast till gårdagen, men det är väl så det är det här livet.
 
Men nu är det nog dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0