Typiskt.

Det gick inte bra för mig alls idag. Lämnade bilen på verkstan och gick iväg för att kika i lite affärer. Ungefär en timme efter att jag lämnat bilen ringer de och säger att de inte kan vrida om nyckeln i tändningslåset. Jag tänkte att det kanske var för att han fick den nyckeln som jag aldrig använder så jag gick dit för att lämna den vanliga nyckeln. Följde med honom ut till bilen men han fick inte runt nyckeln i låset Så himla typiskt!! Så han skulle ringa och beställa ett nytt lås och jag är utan bil tills det har dykt upp. Han visste inte någon tid än men vid ett liknande tillfälle tidigare hade det tagit tre veckor. Suck..
 
 
Men jag hann gå ett varv på HM i alla fall och hittade en skjorta som jag kanske skulle kunna ha på begravningen. Eller vad säger du mamma?
 
 
Nä, nu ska jag tröstäta lite glass och se ett avsnitt av Dexter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det är morfar som busar med dig även från himlen!! Han ska retas lite för att det var hans bil;) <3

Svar: Haha, ja jag har tänkt tanken också :P När morfar inte orkade längre orkade inte bilen heller!
Ellen Lundström

2013-03-12 @ 17:06:46
Postat av: Linnea Lundström

Jag menade inte att vara anonym, det var jag som skrev //Linnea

2013-03-12 @ 17:07:27
URL: http://diylinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Den passar alldeles utmärkt!

Svar: Bra! :)
Ellen Lundström

2013-03-12 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0